خانه / طراحی تاسیسات / آموزش نرم افزار کریر

آموزش نرم افزار کریر

آموزش دوره نرم افزار Carrier با رویکرد کاربرد آن در زمینه تاسیسات مکانیکی می باشد.در این دوره به تمامی نکاتی که دانشجویان، مهندسین طراح و مشاور و همچنین پیمانکاران نیاز دارند اشاره شده است. همچنین جهت تسهیل کار با نرم افزار در هر بخش مثالی آورده شده است و در نهایت هم یک پروژه از ابتدا تا انتها درنرم افزار انجام می شود و مورد تحلیل قرار می گیرد .

نرم افزار تحلیل ساعتی کریر یا Carrier HAP که از کلمات (Carrier Hourly Analysis Program)  تشکیل شده است یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال جامع‌ترین نرم‌افزارهای موجود جهت محاسبات بار سرمایی و گرمایی ساختمان‌ها با کاربردهای مختلف می‌باشد. که بخشی از خانواده نرم افزار های طراحی HVAC شرکت Carrier بوده و در بین بیشتر متخصصان، مهندسان و دانشجویان کشورمان به نام نرم افزار کریر معروف است، نرم افزار کریر سال هاست که به عنوان یکی از شناخته شده ترین، پرکاربرد ترین و مفید ترین نرم افزار ها برای کمک به مهندسان مشاور، پیمانکاران تجهیزات HVAC و دیگر افرادی که به نوعی با طراحی تاسیسات HVAC در ساختمان سر وکار دارند طراحی شده است. در دوره آموزش کریر (Carrier HAP) روال کار با این نرم افزار از پایه آموزش داده می شود.

نرم افزار Carrier یکی از پرکاربردترین نرم افزارها و در عین حال جامع ترین آنها در زمینه محاسبه بارهای برودتی و سرمایشی است. در طراحی تاسیسات مکانیکی حضور دو عدد بسیار اهمیت دارد: میزان بار گرمایش و میزان بار سرمایش.

 بسیاری از فعالان و مهندسان عرصه تأسیسات هم‌اکنون در دیگر کشورهایی که از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند مشغول اشتغال در حرفه طراحی با این نرم‌افزار هستند. این نرم‌افزار ریشه در یکی از قویترین مراجع محاسبه بارهای حرارتی و برودتی دارد که به هندبوک کریر معروف است و عنوان اصلی آن Handbook of Air Conditioning System Design می‌باشد.

این نرم‌افزار قدرتمند امکانات بسیار زیاد و کاربردی را در عین سادگی و کاربری آسان در اختیار مهندسان تأسیسات و مکانیک قرار می‌دهد.

هم‌اکنون در بسیاری از نقاط جهان از این نرم‌افزار به عنوان مرجع محاسبات تأسیسات مکانیکی استفاده می‌گردد. در کشور ما ایران نیز این نرم‌افزار مورد تأیید سازمان نظام مهندسی قرار گرفته و هم‌اکنون پروژه‌های تأسیساتی و طراحی‌های انجام گرفته توسط این نرم‌افزار مورد تأیید قرار گرفته است.

بیوگرافی مدرس مجموعه آموزشی نرم افزار کریر

جهت استفاده از این مجموعه ارزشمند با مراجعه به وب سایت درسواره اقدام کنید.

آموزش کریر
سجاد زهانی